Schimburi & Returnari
Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa ne anunti despre intentia de a returna produsele.
Produsele cumparate de la Kirushoes.ro, pot fi returnate daca indeplinesc urmatoarele conditii:
– incaltamintea nu a fost purtata;
– produsele nu au fost deteriorate in niciun fel;
– produsele sunt returnate in acelasi ambalaj si impreuna cu toate accesoriile si documentele cu care au fost livrate.
Pentru a returna un produs, asigura-te ca sunt respectate conditiile de mai sus, dupa care:
– ambaleaza coletul impreuna cu toate accesoriile si documentele cu care a fost livrat;
– trimite coletul prin curier la adresa: S.C. KIRU’S SHOES SRL , Str. Scolilor 44, Bl. A parter Braila, cp. 810520
– Sau returneaza personal coletul, la magazin la adresa :
S.C. KIRU’S SHOES SRL , Str. Scolilor 44, Bl. A parter Braila
Va rugam sa probati produsele acasa si sa va asigurati ca va vin foarte bine inainte sa rupeti etichetele si sa iesiti cu ele pe strada.
In caz de retunare a bunului deteriorat sau cu semne de uzura ce depasesc limitele gestionarii obisnuite, garantia restituirii se pierde.
ATENTIE!
Nu trimite coletul cu ramburs;
Nu trimite coletul prin Posta Romana sau firma de curierat, alta decat curierul ce a adus coletul.
Restituirea banilor se face in termen de 15 zile lucratoare, in contul dumneavoastra bancar, dupa ce primim coletul si verificam integritatea acestuia.
Pentru a returna unul sau mai multe din produsele achizitionate, te rugam sa contactezi telefonic sau email, expeditorul “Kiru’s Shoes” despre intentia unui retur, specificand numarul comenzii si modalitatea de compensare:
- inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.kirushoes.com
- primirea contravalorii produsului returnat, (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Daca alegi inlocuirea produsului cu un alt produs iar valoarea celui din urma este diferita de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– daca produsul ales este mai ieftin, iti vom returna diferenta in contul bancar sau numerar in magazin,
– daca produsul ales este mai scump, vei plati diferența ca în cazul oricarei alte comenzi.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin Fan Courier sau Cargus si costul va fi suportat integral de noi.
Dupa ce ne instiintezi telefonic, la numarul: 0371145102 sau prin email, la adresa [email protected] de intentia de a face retur, faceti o solicitare de ridicare a coletului de catre Fan Courier sau Cargus . Puteti solicita si dumneavoastra direct telefonic curierului ce v-a livrat coletul sa vina sa preia returul in baza AWB -ului ce a venit odata cu coletul.
- Daca esti din alta localitate si doresti sa efectuezi returul in alte conditii , nu suntem de acord.
- Clientii din Braila sau imprejurimi , pot returna personal comanda in magazinul nostru din Braila, str. Scolilor 44, bl.A .Parter
Taxa pentru transportul initial, nu se returneaza.